ლორან დურიე ბელგიელი გრაფიკული დიზაინერია, რომელიც ფილმის პოსტერების ერთ-ერთ ყველაზე გამორჩეული არტისტია. მისი რეტროფუტურისტული ნამუშევრები ყველგანაა, ფრენსის ფორდ კოპოლას ღვინის ბოთლებიდან დაწყებული The New Yorker-ის ყდით დამთავრებული.

„ვაღიარებ, რომ დიდი სინეფილი არ ვარ“ – ამბობს ინტერვიუში დურიე. „არ ვარ ის ადამიანი, რომელიც ყველა ფილმის სანახავად მიიჩქარის, ამავდროულად, მე მაქვს დიდი DVD კოლექცია, სადაც დაახლოებით 1000 Blu-ray-ია. შეიძლება ითქვას, კინო არ არის ჩემი მთავარი გატაცება. ჩემი მთავარი გატაცება ლამაზი იმიჯის შექმნაა. ჩემი შთაგონება მოდის ყველაფრიდან, კინოს სამყაროს გარდა. 1950-იანი წლების სარეკლამო კამპანიებიდან, განსაკუთრებით დიდი ამერიკული კამპანიებიდან, ასევე კლასიკური ჟურნალების ყდებიდან როგორიცაა Fortune ჟურნალი 1930-იან და 40-იან წლებში.

გთავაზობთ რამდენიმე ნამუშევარს ლორან დურიეს შემოქმედებიდან

ძვირფასო მკითხველო,

გვჯერა, რომ ყოველი მედიის დამოუკიდებლობის ხარისხს განაპირობებს დაფინანსების წყარო რომელიც ასეთ ორგანიზაციას ასაზრდოებს. პოლიტიკური და კორპორატიული გავლენის თავიდან ასაცილებლად ვცდილობთ შევქმნათ დამოუკიდებელი მედია, რომლის მიღწევა უშუალოდ აუდიტორიის დახმარების მეშვეობით არის შესაძლებელი. თუ გსურთ გახდეთ ლიტაგორას შემომწირველი და ხელი შეგვიწყოთ სარედაქციო პოლიტიკის დამოუკიდებლობის შენარჩუნებაში და ისეთი მასალების შექმნაში რომლებიც დაცული იქნება პოლიტიკური და კორპორატიული გავლენებისგან, დახმარების გაწევა დონაციის საშუალებით შეგიძლია (ქვემოთ მოყვანილ ანგარიშებზე). ამავდროულად, ლიტაგორას მასალები იყო და რჩება ხელმისაწვდომი და უფასო ყველასათვის.

საქართველოს ბანკი: GE29BG0000000538341364

თიბისი: GE19TB7351736080100015

——————————————————————————————————————–

მსგავს თემაზე ჩვენი იუთუბ არხიდან